דוכן קרפ צרפתי

עם בצק רך ואוורירי, מרקם קטיפתי ומבחר תוספות עשירות, הקרפ הצרפתי הוא אחד מהקינוחים הפופולריים ביותר בעולם.

קרפ צרפתי מוכן בו במקום ומוגש חם וטרי הוא לא עוד עמדת קינוח אלא אטרקציה מרכזית בכל אירוע, כשניחוח הקרפים מתחיל לרחף באוויר כולם נמשכים לעבר העמדה, מגדול ועד קטן. גליאנו מעניקים לכם דוכן קרפ צרפתי איכותי המתאים לכל סוג של אירוע.

טעימה קטנה מהקרפ הצרפתי שלנו

הצג עוד תמונות

אהבתם את דוכן הקרפ? השאירו פרטים!


קרפ צרפתי

מקטן ועד גדול

משחר ילדותנו קינוחים היו ועודם משאת לב. אין מי שיעמוד בפיתוי של עוגת קצפת או גלידה איטלקית רכה וטעימה. כילדים נהגנו להתבונן על דוכני הגלידה ובעיניים כלות עקבנו אחרי תנועת המוכרים מתוך מחשבה על כוחם העצום והבלתי נדלה, להגיש לנו את הגלידה שבה חשקנו. אחד הדברים שמאז ומעולם נחשבו מרתקים הוא אותו קרפ צרפתי. קרפ צרפתי הוא חידה אניגמטית בעיקר בשל היותו כה דק מצד אחד אך כה עשיר בטעמים מצד שני. וכמובן תמיד נשאל את עצמנו כיצד הוא מוגש אלינו שלם וללא קרעים.

קרפ צרפתי

מה סוד הקסם?

גם ילדים וגם מבוגרים נוהגים להתבונן ולעקוב בתשומת לב מרבית אחר תנועות ידיו של מכין הקרפ בדוכנים וניתן לומר שמדובר בתעלומה שתישמר לכל אורך חיינו. אנו בגליאנו מאמינים שיש דברים שצריכים להישמר עמנו לכל אורך חיינו, כמו למשל אותו דוכן קרפ צרפתי. ממש כמו קסם שלעולם לא נס לחו, אנו בגליאנו משמרים עבורכם את אותה תעלומת קרפ צרפתי. תפריט הקינוחים שלנו, כמו כלל המנות שלנו הוא מגוון וכולל שורה אורכה של מנות מפנקות ומתוקות להפליא.

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח להכין את הקרפים?

כל קרפ לוקח דקות ספורות להכנה, בדוכן כמה עמדות להכנת הקרפים בו זמנית על מנת שלא ליצור עומס ותור ארוך.

יש אפשרות לקרפים מלוחים?

קרפים צרפתיים יכולים להיות מגוונים מאוד, במידה ואתם חושקים בקרפים מלוחים או בתוספות מיוחדות צרו עמנו קשר ונוכל לתפור את עמדת הקרפים בדיוק לטעמכם האישי. קרפים מלוחים מתאימים לקהל הבוגר ומהווים חלופה דלה בקלוריות ביחס לקרפ המתוק.

האם הדוכן מתאים גם לאירועי בוקר?

הדוכן מתאים לכל אירוע, בכל שעה. אפשר להגיש קרפים כקינוח לאחר ארוחה דשנה או כחלק מארוחת בוקר באירוע מוקדם. קרפים צרפתיים מתאימים לאירועים עסקיים או משפחתיים, קטנים או גדולים, בפנים ובחוץ.

שנדבר? או שנחזור אליך?